top of page

Επιλέγουμε την τροφή μας.Μειώνουμε τη ζάχαρη.


To λίπος δεν είναι το μόνο πράγμα που ευθύνεται για το υπερβολικό βάρος.


Οι υδατάνθρακες είναι εξίσου ένοχοι. Υπάρχει πολύ μεγάλη ποσότητα κρυμενης ζάχαρης σε δημοφιλή καταναλωτικά προϊόντα, όπως επςξεργασμενα τρόφιμα, χυμοί, αναψυκτικά, δημητριακά, σάλτσες για σαλάτες, γιαούρτια κτλ και την καταναλώνουμε χωρίς καν να το γνωρίζουμε.


Η περίσσεια ζάχαρης στον οργανισμό μας μπορεί να προκαλεί συμπτώματα όπως υπερκινητικότητα, χρόνια κόπωση, πονοκεφάλους, κατάθλιψη, εύκολα κρυολογήματα, υπνηλία, συμπτώματα αποπροσανατολισμού, κ.λπ.

Οι παρενέργειες από την υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης περιλαμβάνουν αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης μεταξύ άλλων σακχαρώδη διαβήτη, καρδιαγγειακών νοσήματων και καρκίνο.

35 views0 comments
bottom of page